
3 anmeldelser afTaste of the Wild, High Prairie Puppy
Samlet bedømmelse (3)
|
Elsker det
Min hvalp elsker Taste of the wild og jeg elsker det, da det ikke indeholder korn
|
Anbefales
Min lille hund elsker det, nogle gange laver han en lille dans når han skal have mad. Han har aldrig kastet op af det selvom han sluger det lidt en gang imellem, så det er meget let fordøjeligt og det er ikke en tørfoder der lugter helt vildt. Hvalpen Marley anbefaler dette mad 🐶😁
